Wkano

Hvordan å gå som en diva

Den nylige populariteten til kvinnelige ikoner som Jennifer Lopez, Beyonce og Nicki Minaj signaliserer en vekkelse i styrkingen av den kvinnelige form og bevegelser. Disse berømte sirener er kjent like mye for sine sensuelle bevegelser som de er for sin livlige musikk. Enhver kvinne kan presentere seg selv i en feminin og forlokkende måte med tålmodighet og praksis, men før du kan fengsle og inngang enda et publikum av en, må du lære å bevege seg med uanstrengt skjønnhet. Nedenfor vil du finne gamle metoder for å utdanne din holdning og kroppsspråk, slik at du kan avsløre din indre trygghet og feminin skjønnhet.

Trinn

Hvordan å gå som en diva. Gjør din holdning avslappet, men oppreist.
Hvordan å gå som en diva. Gjør din holdning avslappet, men oppreist.
  1. 1
    Gjør din holdning avslappet, men oppreist. Late som om hodet blir dratt opp av et hår på kronen av hodet for å forlenge halsen, løfte brystet, og la skuldrene for å falle tilbake. Også, late som det er en streng festet til sternum (brystbenet) som løfter brystet opp mot himmelen for å holde din brystkasse opp ut av bekkenet ditt, og å trekke navlen inn i ryggen din.
  2. 2
    Gjenta dette for deg selv i hodet ditt: chin up, halsen lang, skuldrene tilbake, brystet ut, abs stramt, bekkenet fremover, og rumpe stramt. I begynnelsen kan du føle at du lener deg litt tilbake og du bør være i stand til å føle press og lengde i korsryggen din (dvs. lumbar området av ryggen din som buer mellom brystkasse og bekken). Stå høyt og puste rolig gjennom nesen.
  3. 3
    Lag en bevisst, men diskret forsøk på å arrangere kroppen din som litt due-toed (i. E. Tær som peker fremover og innover og hæler ytre) og litt knock-kneed (dvs. knærne bøyd og peker fremover og innover og hofter utover) og litt banke -elbowed (dvs. albuene bøyd og peker bakover og innover for å møte bak din rygg og bøyde håndledd utover). La armene henge med albuene bøyd. Håndleddene skulle falle nær til baksiden av lårene. Denne holdningen gir økt stabilitet, fleksibilitet og legger vekt på den ultimate feminine attributt (dvs. veldreide hofter).
  4. 4
    Rutinemessig løsne opp din brystkasse og bekken isolert med side-til-side vertikale sirkler, forover og bakover vertikale sirkler og horisontale sirkler for å optimalisere slankhet av midjen din (i. E. Omkretsen av overkroppen din mellom brystkasse og bekken ) og å tillate kroppen til å fungere knirkefritt som en smidig og slyngete danser.
  5. 5
    Alltid ha tillit og være fullt til stede i kroppen din. La din sjel å komme ut fra øynene, slappe av kjeven, slappe av leppene for å danne en ideell form. Fokusere kraftig på det nåværende tidspunkt, på din personlige prestasjoner, og på dine umiddelbare omgivelser (dvs. fokusere utelukkende på ett øyeblikk om gangen, ett pust i en tid, og ett skritt av gangen, så du er midt i miljøet). Presentere best mulig deg i hver eneste nåværende tidspunkt.
  6. 6
    Plasser hvert ben rett foran det andre benet, slik en katt gjør. Flertallet av vektskiftninger bør skje nær tyngdepunktet, som er mellom lår og navle. Målet for footprints for å danne en enkelt linje som om du går på stram line. Denne bevegelsen dikterer hvilken grad hoftene og armene swing. Hold hodet og skuldrene relativt stille som kroppen beveger seg og prøver å fremstå som om du går inn i vinden å presse skuldrene tilbake og tvinge bekkenet å lede deg fremover.
  7. 7
    Ta alle skritt på innsiden kanten av ballen av foten, opprettholde en bøyd kne, og deretter litt senket til flat av foten (jeg. E. Ball-flat fotarbeid), for å gjøre trinnene føles og ser ut som du er skyve inn i gulvet. Synkronisere bevegelsene til hver bøyd kne med at av ballen av foten under den for bedre kontroll. Alternativt kan du i stedet synkronisere bevegelsene til hver bøyd kne med at av hælen av foten under det hvis du foretrekker å utføre en hæl-til-tå strut.
  8. 8
    Gjør dine fremskritt mer eller mindre uttalt ved å løfte bena frimodig eller subtilt på samme måte som en hest trav. Løft foten en moderat avstand fra bakken med kneet bøyd, og deretter plassere den ned en moderat avstand foran støtte beinet. Som et kne bend, de samme hofte dråper (og fører den andre hofte å stige), og som retter et kne, hofte de samme stiger (og fører den andre hofte til dråpe). Hvis du ønsker å legge til en sprett i din tur, gjør det ved å lage komplette vekt endringer (dvs. at hver hip å brått slippe når du bøyer og heve kneet på samme side av kroppen din som din vekt er overført til hoften fra foten under det).
  9. 9
    Flytt så lite som mulig når du utfører praktiske eller fristende handlinger. For eksempel, hvis du ønsker å se over på noe eller noen, beveger øynene først før de ikke kan bevege seg noe mer, så bevege hodet, så overkroppen og justere underkroppen siste og bare når det er nødvendig. Alltid tilbake til din mest avslappet tilstand og aldri opprettholde en spent posisjon.
  10. 10
    Vises invitere selv når du står stille. Ordne din venstre fot litt foran på høyre fot (venstre kne skal være lett bøyd), og disse tærne skal peke fremover og litt innover med bare noen av vekten peiling på ballen av denne foten. Høyre fot skal være nesten rett bak din venstre fot og slått til høyre for å være vinkelrett på den, og disse tærne skal peke til høyre og litt innover med det meste av vekten peiling på ballen av denne høyre fot. Forsøk å forsiktig bøye knærne mot hverandre for å utstråler mer bravur. I tillegg bør kroppen være slått å plassere din høyre albue bak høyre hofte, og du bør delikat snu hodet mot din nærmeste skulder (dvs. venstre skulder) for å fullføre positur.

Tips

  • Gå litt saktere. Alt gjort bare litt tregere ser grasiøs og sexy.
  • Gå i takt med en sang. Det holder dine skritt selv. Men ikke gjør det for sakte. Etter å ha lyttet til noen få sanger, bør du være i stand til å finne en god en.
  • Contra-body handling refererer til den naturlige tendensen av brystkasse og bekken for å bevege seg i motsatt retning når en person går. Den naturlige walking handling av mennesker er for høyre arm og skulder for å flytte bakover som høyre ben beveger seg fremover, og omvendt, for venstre arm og skulder for å flytte bakover som venstre ben beveger seg fremover. Men du bør prøve å holde skuldrene fortsatt og albuene plassert like bak bekkenet for mer bevegelsesfrihet. Videre bør du bare la hver skulderblad (dvs. scapula) til subtilt falle bakover, nedover og innover sammen med bøyd albue på samme side av kroppen, slik som å motsi vekslende fremover, oppover og innover bevegelse av underkroppen.
  • Hold hendene åpne med fingrene nesten helt rettet. Late som om du er forsiktig holder en fjær fra en måke i hver hånd og holde alle bevegelser væske.
  • Det er normalt at hode og ryggrad til å subtilt vippe forover og deretter til bakover, høyre side eller bakover, venstre side, og hvert skritt.

Advarsler

  • Opprettholde en bøy i albuene og knærne, og ikke anstrenge seg for å påta seg noe av statuene. Snarere tillate fleksibilitet til å utvikle gradvis for å unngå muskeltraume eller skade på leddene.